субота, 26 березня 2016 р.

Свято Букваря



24 березня 2016 року учні 1 - А класу провели цікаве свято
  "Прощавай, Буквар!" 
Відео свята можна подивитися на сторінці "Моє відео"
Фото на сторінці "Слайд - шоу"












 


                                        Свято Букваря


Ведучий 1.
В поїзд можете сідати,
Швидко, швидко він помчить,
У школу він поспішає зараз
До нас на свято в перший клас.

Ведучий 2.
Ти сідай швидше в поїзд,
І помчим від А до Я.
Нині у першому класі свято...
Ведучі (разом).
Славне свято букваря!
Діти «заїжджають» на потязі у кожного «вагончик» з буквою.
Виконують пісню – гру.
Учень
Горді, нарядні, веселі
Приїхали на свято ми.
Щоб показати вам від душі
Якими школярами стали ми.

Учень   Є святкових днів багато 
              На листках календаря. 
              А між ними й наше свято - 
              Вшанування Букваря. 
                            Учень День вітання і прощання – 
                                        Свято перших букварів, Перша сходинка зростання 
                                        Для найменших школярів. 
Учень Любі гості мами й тата, 
            В нас – Букварикове свято. 
            Добре, що прийшли до нас        Ви у гості, в перший клас. 
                                    Пісня „Гей, чули, чули, чули …” 
                               (на мелодію пісні „Із сиром пироги”) 
Прийшли ми всі на свято, 
На свято Букваря, 
І вивчили всі букви, 
Усі: від А до Я. 
                                Приспів:
                        Гей, чули, чули, чули, 
                        Гей, чули, чули, чули ви. 
                        З буквариком ми дружим, 
                        Він з нами назавжди. 
 У нас сьогодні свято, 
 Шануєм Букваря, 
 Відкрив він нам дорогу 
 До знань від А до Я. 
                                  Приспів 

Діти:
– Ми Букварика чекаєм…

– А його усе немає…
– Де ж так довго забарився?..
– Може, в лісі заблудився?..
                                         Звук сорок
Сорока: Скре-ке-ке! Скре-ке-ке!
               Чи ви чули отаке:
               Нині свято Букваря, іменинника ж нема!
               Не прийшов до діток вчасно!
               Може, трапилось нещастя?!
Сорока: Так, я чула - в нашім лісі
               Диво коїться якесь.
               Усі подівались десь.
               Лихо хто таке накоїв?
Сороки одна до одної.  Ой, не знаю!  Ой, не знаю!
           Несподівано зявляється кіт Базиліо – музика
                                            Пісня Кота 
Я мудрий, вчений, гарний кіт.                             Я дуже-дуже хитрий кіт –
Вам від Базиліо – привіт! 
                                    Мене вже знає цілий світ.
Усюди я вже побував, 
                                          Я вправно й швидко все робив –
Нарешті і сюди попав. 
                                         Велику славу заслужив.

Я радий, що до вас забрів,                                   А може, є тут серед вас 
Ще й Буратіно тут зустрів.                                                Маленькі ледарі якраз?
Йому пораду гарну дав  –                                    Я дуже-дуже їх люблю,
За це я грошику узяв . 
                                         І лінуватися навчу. 
        Далі говорить              Мур-няв! Ви хочете учитись, 
                                               Чи гарно старанно лінитись?
       Учні.                               Учитись!
Кіт.  Навіщо вам учитись -
Так важко наробитись?
Хіба не краще – гратись,
Сміятись і кататись;
Уранці – не вмиватись
І навіть не вітатись?!
Діти   Не хочемо лінитися.
            Ми будемо учитися!
Кіт      Ой, які нечемні діти в вас.
             Мабуть, піду я в інший клас…
 (Прислухається).
Кіт   Здається, хтось сюди іде…
          Не заховаєшся ніде.
(Кіт похапцем одягає піджак навиворіт (там латки, дірки, знімає капелюха, кладе біля ніг. Прикидається сліпим. Заходить ліса Аліса).
                                                 Пісня ліси Аліси
В лісі я живу ізроду,                                     Маю я руденьку шубку
Маю дуже гарну вроду.                                 І гостренькі білі зубки;
Не збагну лише ніяк,                                     Маю довгий, пишний хвіст
Чом мене не люблять так.                             І гарненький хитрий ніс.
Я ж усім вам, як сестриця,                           Я ж усім вам, як сестриця,
А зовуть мене – Лисиця.                              А зовуть мене – Лисиця.
Кіт   Подайте бідному, сліпому,
          Глухому і німому, ой, Коту Базиліо.
Ліса  Привіт, Базиліо! Привіт!
         Який нечемний, впертий кіт!
         Тебе одразу упізнала…
(Кіт не реагує. Ліса дістає шматочок сала на ниточці).
       А в мене є шматочок сала!
 (Кіт радіє, хапає шматочок).  Мур – няв!
Аліса. Нарешті ти мене впізнав.
Кіт. Привіт Алісо! Що хотіла?
         Чи так тиняєшся без діла?
Аліса:   Та вже не буду я брехати, з тобою хочу працювати.
Базиліо: Коли ж бо так, то підкажи, дітей дурить допоможи
                     Хочуть всі вони учитись,
                     А треба – старанно лінитись. Коли не будуть уроків вчити,
                     Нам легко буде їх дурити. Ну що второпила, кума?
Аліса:    Розумник! В мене й слів нема
               Здається, пригадала я: сьогодні – свято Букваря.
               Самого ж Букваря – нема, нам треба добре пильнувати,   
               щоб  не потрапив він на свято.
Базиліо. Гаразд. Мерщій звідсіль крокуєм
               І все детально обміркуєм!
(Виходять. Забігає Буратіно. За ним женуться перекручені слова).
Буратіно. Ой, рятуйте! Ой, рятуйте!
                  Та відчепіться ви від мене!
                  Чого причепились?
                  Хто ви?
Вабербарва.  А ми твої! Нас ніхто не схоче. Я – вабербарва.
Такричірка. Еге! Ніхто не схоче. Я – ТАКРИЧІРКА.
Буратіно. Ви все придумали. Таких слів не буває!
Вабербарва. Звісно, не буває! Як би не ти, ми не стали б такими.
Такричірка. Чому ти не послухав, що казала добра Фея?
Буратіно.  Чого ж це я не послухав? Вона казала розділити слова на рівні частини.
Вабербарва. Якщо б ти правильно розділив і умів слухати – ми були б такі гарні. А тепер он які! (Плачуть).
Буратіно :     Ой допоможіть, допоможіть, ці завдання розв’яжіть,
                         що робити, хто допоможе?
                         Де ти феє? З’явись, допоможи!
                                                      Лунає музика
Фея:     Добрий день! Я чула голос, мене кликали сюди?
             А, бешкетнику, це ти скрізь устиг накоїть лиха,
             А тепер сидиш вже тихо?
Буратіно : Ой, пробачте, я не знав.
Фея:  Ти із дому утікав – і букварика продав.
           Гроші хитрий кіт украв, а ти далі «ловив гав».
           Неуважний, хвальковитий. Що з такими слід робити?
           Ось якби ти не лінився, а старанно й гарно вчився,
           Якби щодня мчав на урок – не допустив би помилок.    
Буратіно :   Що ж мені тепер робити?
Фея:       Швидко літери учити, тобі поможе 1 клас.
Учні.         Але ж нема книжок у нас, якби Букварик нам вручили
                     читати б вмить його навчили. 
Буратіно :  Нема Букварика утік, не знаю навіть в який бік.
Фея:      Ну добре, досить, не сумуйте. І сльози ви свої вгамуйте.  Ми повернемо Букварик і навчимо Буратіно читати.
Вабербарва і Такричірка.  І нас врятуєте?!
Фея
:      Відправляємося в веселе місто Алфавіт.
                                    Лунає музика. Зявляються Аліса та Базиліо.
Аліса і Базиліо. Вибачте нас. Ми більше не будемо дурити тебе Буратіно. Ми бачимо скільки в тебе друзів. Прийміть нас до себе. Ми теж хочемо веселитися і навчитися читати і відправитися з вами у веселу подорож.
Фея:    Ну, що візьмемо їх з нами в похід у веселе місто Алфавіт.
Учні.   Візьмемо!
Фея:    Веселе місто Алфавіт, йому сьогодні наш привіт!
            До нього нам лягає путь – у ньому літери живуть.
            Живуть там літери  як цвіт, отож в похід! За мною вслід!
Діти «заїжджають» на потязі у кожного «вагончик» з буквою.
Виконують пісню – гру.
Ось ми вже в казковому місті. Помітили? (Діти сідають).
                                Лунає музика. Виходить Букварик.
Фея.     А ось він сам – шанований наш Буквар!
Буквар.  Я мандрую по країнах, скрізь з абеткою дружу
              І малечу де зустріну, зразу грамоти навчу.
Допоможу я Алісі, коту Базиліо та Буратіно,
навчу вас читати й грамотно розмовляти.
                                            Співає пісню Буквар
1.     Я – веселий Букварик                         2.    Я – розумний Букварик
         Весело співаю                                              Все про себе знаю
         Бо веселе свято в школі                               Свої літери слухняні
         Я сьогодні маю                                            Вже в слова єднаю
     3.   Я – щасливий Букварик                    4.      Я  – святковий Букварик
          Я тому радію                                                Прошу всіх на свято
          Що всі діти в першім класі                         Кожну літеру всі разом
         Вже читати вміють                                       Будемо вітати. 
                Учні розповідають вірші про букви, співають, танцюють.
        На екрані зявляється літера, учень виходить розповідає про неї вірш.
1.    Вірші 10 літер.
2.    Пісня «Букварику, Букварику…»
3.    Вірші наступні 10 літер.
4.    Танок з буквами.
5.    Вірші 10 літер.
    Фея.    Ось і всі літери! Веселе місто Алфавіт!
            В нім кожне слово – цілий світ!
             В нім кожна літера жива. Із них складаються слова.
             Ви розпізнати їх зуміли. Запам’ятали? Зрозуміли?
Аліса і Базиліо. Так!
Буратіно :  Ура! Я вивчив літери!
Вабербарва і Такричірка. Тоді швидше врятуйте нас!
Буратіно Аліса і Базиліо  (Розкладають літери, із них складають правильні слова: ВЕРБА, РІЧКА, ТРАВА, РИБКА).
Вабербарва і Такричірка. Дякуємо, що врятували нас!
                      (Всі радіють, вітають Буратіно і нові слова).
Буквар.           Всі літери прочитані, усіх їх 33
                      Тепер дітей учитимуть підручники нові     (показує підручники)
Читанка    Я – Читанка  нечитана.
Навчатиму ваш клас
Я з вами говоритиму
Про наш нелегкий час.
Покажу вам сто земель
Ще й космічний корабель!
Даруватиму щодня
І забави, і знання!
Рідна мова    Добрий день малята,
Любі хлопчики й дівчатка!
Як найчарівніша колискова,
Плекає вас  з дитинства рідна мова.
Під мамине слово ви й  виросли  нишком
Шануйте, малята, мене – добру книжку!
Бо хто знає мову рідну, -
Той багатий, а не бідний!
Буквар.           Всі літери прочитані, усіх їх 33
                      Тепер дітей учитимуть підручники нові     (показує підручники)
Фея. Веселе місто Алфавіт прощається із вами,
        Отож веселі в світлий клас, ми повертаємося з вами.
              Діти «заїжджають» на потязі у кожного «вагончик» з буквою.
Виконують пісню – гру.
Учні.  Складати в речення слова, їх у книжках читати.
           Веселе місто Алфавіт – будьмо завжди пам’ятати.
                                                 (Лунає музика)
                                  Нагородження учнів грамотами.
                   «Завозять» торт. Учні співають пісню «Каравай».
На букварикове свято
Спекли ми цей коровай
Ось такої височини,
Ось такої ширини.
                        Вас на свято запросили,
                        Щоб ви с посмішкою були ви.
                        Ось такої височини,
                        Ось такої ширини.
Свято всі ми відзначаємо,
Щастя, радощів бажаємо.
Ось такої височини,
Ось такої ширини.

3 коментарі:

  1. Чудове свято! Яскраве, веселе, цікаве, неповторне! Мені дуже сподобалось, дякую за позитивні емоції!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудове свято! Яскраве, веселе, цікаве, неповторне! Мені дуже сподобалось, дякую за позитивні емоції!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за добрі слова.Ми дуже старалися!

    ВідповістиВидалити