Про мене



1.    Прізвище, ім’я та по батькові:      Шаргородська Світлана Іванівна
2.    Дата і місце народження: 2 листопада 1968 року, місто Новогродівка Донецької області
3.    Повна домашня адреса з поштовим індексом, телефон, е-mail:  85483 Донецька область, м.Новогродівка, вул.40 років Жовтня, буд.21, кв.25, м\т. 0990596530
4.    Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом: Михайлівське педагогічне училище ім.Н.К.Крупської, Волгоградської області в 1987 році за спеціальністю - вчитель початкових класів, вихователь; Донецький інститут соціальної освіти, в 1997 році за спеціальністю – вчитель початкових класів та образотворчого мистецтва.
5.    Місце роботи (повна назва, адреса,  телефон закладу): середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 м.Новогродівки Донецької області;      85483 м.Новогродівка, вул.О.Кошового, 37, т. 0623734069
6.    Стаж роботи -   32 роки,    загальний -  32 роки.
7.     У тому числі педагогічний   – 32  
8.     Кваліфікаційна категорія:   Вища
9.     Звання:   Учитель – методист
10. Державні нагороди, відзнаки (обов’язково рік нагородження) – «Відмінник освіти України» - 2011
11. Класи, в яких викладає:     1 - 4 класи
12. Мова викладання:    українська
13. Проблема (тема), над якою працюєте: Використання інформаційно – комп’ютерних  технологій на уроках – це шлях до впровадження інновацій у початковій школі.
14.. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються: Технологія проектів; технологія «Створення ситуації успіху»; інформаційно - комунікаційні технології; форми -  рольова гра, нестандартні уроки, робота в парах, робота в групах
15. Навчальна література, якою користується при підготовці до уроку: «Інтерактивні технології навчання у початкових класах» І.І.Дівакова; «Інновації в початковій школі» В.Химинець, М.Кірик; А.Я.Король «Формування практичних умінь і навичок на уроках математики»; «Інноваційні технології на уроках читання: методичні системи ЧПКМ» О.В.Франчук, «Розвиток індивідуальних здібностей  молодших школярів» О.Л.Яворська.
16. Ваше педагогічне кредо:
         Моє педагогічне кредо – перетворення дітей у активних, успішних сучасних ЛЮДЕЙ!  Відкрити шлях до сучасної соціалізації: коли дитина багато бачила, багато зрозуміла, у різному брала участь, навчилася вибирати, взаємодіяти, вступати у розумні компроміси, коли вона хоче та може увійти у суспільство й спробувати сказати своє слово, добавити своїх фарб до суспільної картинки світу, коли вона не боїться зовнішньої середи й готова до співпраці – це є сучасна ЛЮДИНА.

17.Намалюйте (словесно у формі статті в газету від 3-ої особи) свій педагогічний портрет або свою візитну картку.
          Педагогічний портрет
         За 23 роки роботи в ЗОШ №10 учителем початкових класів вона створила свій професійний портрет, який вирисовує окремі педагогічні лінії, котрі зволяють уявити, представити цю особистість.
        Він складається з основних доданків її творчого пориву, її успіху діяльності.
      Починаймо «малювати»:

          П -   оважна особистість;
Е –  нергійність кожну хвилину;
Д –  исциплінованість завжди, в усьому;
А –  ктивна позиція в розробці різних творчих проектів;
Г –  рою вчить;
О – рганізовує творчий колектив;
Г – остинність, невимушеність, родинний затишок і комфорт;
І –  нтерактивні технології впроваджує на уроках;
нав  Ч –  ає любити життя і протистояти його спокусам;
        Н – е відмахується;
зд    И –  вовує питаннями, атакує думками.
творчиЙ  учитель.

          П – оважає, знає, любить і розуміє дитину, вірить у неї!
          О - бмінюється своїми думками з іншими; говорить про свої ідеї.
          Р – озуміє новий зміст педагогічної діяльності.
          Т – ворить! Видумує! Пробує!
          Р – етельно, сміливо бере участь у заходах, під час яких може поглибити свої зання.
          Е – фективно й самостійно уміє діяти, відчуваючи у цьому потребу.
          Т – ільки творчо, інакше навіщо!
Цей портрет «домальовується» кожен рік і при цьому крізь роки автор з гордістю промовляє фразу, дивлячись на себе. «Якщо б мені прийшлося прожити життя заново й прийшлося вибирати професію – я б  не задумуючись обрала професію УЧИТЕЛЯ!



Немає коментарів:

Дописати коментар