1. Прізвище, ім’я та по батькові:
Шаргородська
Світлана Іванівна
2. Дата і місце
народження: 2 листопада 1968 року, місто Новогродівка Донецької області
3. Повна домашня адреса з
поштовим індексом, телефон, е-mail: 85483 Донецька область,
м.Новогродівка, вул.40 років Жовтня, буд.21, кв.25, м\т. 0990596530
4. Які навчальні заклади
закінчили, у якому році, спеціальність за
дипломом: Михайлівське педагогічне училище
ім.Н.К.Крупської, Волгоградської області в 1987 році за спеціальністю - вчитель
початкових класів, вихователь; Донецький інститут соціальної освіти, в 1997
році за спеціальністю – вчитель початкових класів та образотворчого мистецтва.
5. Місце роботи (повна назва,
адреса, телефон закладу): середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 м.Новогродівки
Донецької області; 85483
м.Новогродівка, вул.О.Кошового, 37, т. 0623734069
6. Стаж роботи - 32 роки, загальний - 32 роки.
7. У тому числі педагогічний – 32
8. Кваліфікаційна категорія: Вища
9. Звання:
Учитель – методист
10. Державні нагороди, відзнаки
(обов’язково рік нагородження) – «Відмінник освіти України» - 2011
11. Класи, в яких викладає: 1 - 4
класи
12. Мова викладання: українська
13. Проблема (тема), над якою
працюєте: Використання інформаційно – комп’ютерних
технологій на уроках – це шлях до впровадження
інновацій у початковій школі.
14.. Інноваційні форми роботи та
технології, що використовуються: Технологія
проектів; технологія «Створення ситуації успіху»; інформаційно - комунікаційні
технології; форми - рольова гра,
нестандартні уроки, робота в парах, робота в групах
15. Навчальна література, якою
користується при підготовці до уроку: «Інтерактивні
технології навчання у початкових класах» І.І.Дівакова; «Інновації в початковій
школі» В.Химинець, М.Кірик; А.Я.Король «Формування практичних умінь і навичок
на уроках математики»; «Інноваційні технології на уроках читання: методичні
системи ЧПКМ» О.В.Франчук, «Розвиток індивідуальних здібностей молодших школярів» О.Л.Яворська.
16. Ваше педагогічне кредо:
Моє педагогічне кредо – перетворення дітей у
активних, успішних сучасних ЛЮДЕЙ!
Відкрити шлях до сучасної соціалізації: коли дитина багато бачила,
багато зрозуміла, у різному брала участь, навчилася вибирати, взаємодіяти,
вступати у розумні компроміси, коли вона хоче та може увійти у суспільство й
спробувати сказати своє слово, добавити своїх фарб до суспільної картинки
світу, коли вона не боїться зовнішньої середи й готова до співпраці – це є
сучасна ЛЮДИНА.
17.Намалюйте (словесно у формі
статті в газету від 3-ої особи) свій педагогічний портрет або свою візитну
картку.
Педагогічний
портрет
За 23 роки роботи в ЗОШ №10 учителем
початкових класів вона створила свій професійний портрет, який вирисовує окремі
педагогічні лінії, котрі зволяють уявити, представити цю особистість.
Він складається з основних доданків її
творчого пориву, її успіху діяльності.
Починаймо «малювати»:
П - оважна
особистість;
Е – нергійність кожну хвилину;
Д – исциплінованість завжди, в усьому;
А – ктивна позиція в розробці різних творчих
проектів;
Г – рою вчить;
О – рганізовує
творчий колектив;
Г – остинність,
невимушеність, родинний затишок і комфорт;
І – нтерактивні технології впроваджує на уроках;
нав Ч – ає
любити життя і протистояти його спокусам;
Н – е відмахується;
зд И – вовує питаннями, атакує думками.
творчиЙ учитель.
П –
оважає, знає, любить і розуміє дитину, вірить у неї!
О -
бмінюється своїми думками з іншими; говорить про свої ідеї.
Р –
озуміє новий зміст педагогічної діяльності.
Т –
ворить! Видумує! Пробує!
Р –
етельно, сміливо бере участь у заходах, під час яких може поглибити свої зання.
Е –
фективно й самостійно уміє діяти, відчуваючи у цьому потребу.
Т –
ільки творчо, інакше навіщо!
Цей
портрет «домальовується» кожен рік і при цьому крізь роки автор з гордістю
промовляє фразу, дивлячись на себе. «Якщо б мені прийшлося прожити життя заново
й прийшлося вибирати професію – я б не
задумуючись обрала професію УЧИТЕЛЯ!
Немає коментарів:
Дописати коментар