Для батьків


Памятка для батьків
 першокласників

1.    На прикладах, взятих з життя, демонструйте  дітям зразки чесного виконання обовязку перед суспільством і сімєю.
2.    Відвідуйте збори і заняття для батьків. Ми постараємося, щоб вони стали для вас доброю школою організації сімейного виховання.
3.    Виділіть школяреві постійне робоче місце.
4.    Привчайте учня до охайності, дбайливого ставлення до шкільного майна і навчальних посібників.
5.    Щоденно цікавтесь успіхами дитини в школі (питайте: «Що цікавого було сьогодні в школі? Про що ти дізнався, чого навчився? Чи похвалила тебе вчителька? За що?» замість традиційного «Чи зїв все те, що я дала тобі до школи? Не товаришуй з Миколою, бо він поганий хлопчик!»). Радійте успіхам малюка, допомагайте йому, але  памятайте, що допомога і контроль не повинні бути муштрою, моралізуванням. Головне – підтримуйте інтерес до навчання.
6.    Сприяйте тому, щоб дитина брала участь у заходах, що проводяться в класі або в школі.
7.    Намагайтесь вислухати дитину до кінця. Поділитися своїми враженнями – природна потреба малюка.
8.    Організовуйте дозвілля дитини, надавайте їй змогу ходити в кіно, театр, на виставки тощо; привчайте слухати музику, читати художню літературу; підтримуйте інтерес до техніки, образотворчого мистецтва і фізкультури.
9.    Систематично привчайте малюка до праці.


10. Памятайте, що тільки разом зі школою можна досягти бажаних результатів у вихованні й навчанні дітей. Учитель – ваш перший порадник і друг.  Радьтеся з ним, підтримуйте його авторитет. Зауваження щодо роботи учителя висловлюйте в школі, на зборах. Не робіть цього в присутності дітей.


   
                                     АНКЕТА
                                      ДЛЯ  УЧНІВ  4 КЛАСІВ  
                   ( З  МАТЕМАТИКИ  І   УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ )             „САМОАНАЛІЗ  ВЛАСНИХ ДОСЯГНЕНЬ”.       

1.Вкажи  свій бал  рівня  знань з  предмету  на:
- початок   року  ( вересень ) –
- кінець  року (травень)-

2.Проаналізуй  свій  рівень досягнень:
-        підвищився;
-        знизився;
-        залишився  незмінним.

3.Завдяки  чому?
– працював  самостійно;
– не  працював;
– працював  додатково  з  вчителем;
– звертався  на  допомогу  до  батьків;
– не  слухав  уважно  вчителя  на  уроках.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4. Чи  памятаєш  ти  свої  помилки  на  початок  навчального  року?
- так;
- ні;
- деякі.

5. Чи  припустився  ти  цих  самих  помилок  в  кінці  року?
- так;
- ні;
- були інші.

6. На  твою  думку,  який  рівень  знань ти  стримав  з  даного  предмета  за  цей  навчальний  рік?
- низький;
- середній;
- достатній;
- високий.

7. Чи  задоволений  ти  результатом?
- так;
- ні.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8.    Як  ти  бажаєш  змінити  результат?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
                              

                             
                             АНКЕТА  „УЧЕНЬ  У  КЛАСІ”.
                                           (для  учнів  4-х  класів).

1.    Як однокласники сприймають тебе в класі?
а) більшість сприймають мене добре;
б) ніхто особливо не цікавиться мною;
в) мені здається, що більшість однокласників не хоче, щоб я був з ними в одному класі.

2.  Як ти оцінюєш своїх однокласників?
а) наш клас дружний;
б) наш клас не дуже дружний, але, якби з нами щось проводили, то всі брали  б участь і я також;
в) наш клас зовсім не дружний.

3. Чи задоволений ти тим, як ставляться твої товариші до тебе?
а) повністю задоволений;
б) хотів би, щоб більше дітей зі мною дружили;
в) мене не люблять у класі.

4. Твої позиції в класі, як ти оцінюєш себе?
а) я хочу, щоб наш клас був дружним;
б) мені байдуже;
в) я не хочу, щоб щось проводити, бо не братиму у цьому участь.

5.    Продовжи речення:
     а) я не хотів би, щоб на уроці...
б) я не хотів би, щоб не було таких уроків, як...
в) найбільше мені подобаються такі уроки, як...



                                         ЧИ  ВМІЄШ  ТИ  СЛУХАТИ?

  „Пробіжи” тестом, відповідаючи на запитання:
-        „майже завжди” – 2 бали
-        „у більшості випадків” – 4 бали
-        „іноді”- 6 балів
-        „майже ніколи” – 10 балів

1. Якщо однокласник у пяте переповідає тобі фільм, який ти і сам бачив, чи намагаєшся  ти припинити розмову такими словами: „Мені ніколи, бувай”?
2. Чи дратують тебе під час розмови з другом його слова „Ну, даєш!”, які він повторює після кожного речення?
3. Якщо сусідка по парті скаже щось на зразок „Тільки ти не міг розвязати задачу!”, чи   відповіси ти їй: „Сама така!”
4.    Чи розмовляєш ти із малознайомими або незнайомими людьми, які намагаються „розговорити” тебе?
5.    Ти маєш звичку перебивати того, хто говорить із тобою?
6.    Чи удаєш на уроці, що слухаєш учителя, а насправді думаєш про щось своє?
7.    Чи змінюється  твій голос, вираз обличчя, лексика залежно від того, з ким розмовляєш?
8.    Намагаєшся змінити тему розмови, якщо мама розпитує про шкільні справи, а в тебе в щоденнику зауваження вчителя?
9.    Коли хтось з присутніх неправильно вимовляє слово, ти виправляєш його?
10.Можеш сказати першокласнику ( або меншому брату чи сестрі):„Малечо, чеши звідси!” (щось подібне).


Тепер підрахуй, скільки балів у тебе. Чим більше їх набрав, тим краще в тебе розвинене вміння слухати. Психологи вважають, що „середній” слухач оцінюється 55 балами.

Немає коментарів:

Дописати коментар