неділя, 17 квітня 2016 р.

Виступ на зональній педагогічній майстерні 13.04.2016

Зональна педагогічна майстерня «Науково-методичний супровід розвитку особистості в освітньому просторі: якісна освіта та її психологічна підтримка»
 13 квітня 2016 року на базі Покровського (Красноармійського) навчально-виховного комплексу відбулася зональна педагогічна майстерня«Науково-методичний супровід розвитку особистості в освітньому просторі: якісна освіта та її психологічна підтримка».


     Метою заходу було: сприяння підвищенню рівня науково-методичного супроводу розвитку особистості в освітньому просторі шляхом забезпечення якості освіти та її психологічної підтримки.
     Учасниками педагогічної майстерні були фахівці з міст Авдіївки, Вугледара, Димитрового, Добропілля, Покровська, Новогродівки, Селидового та Волноваського, Добропільського Покровського, Мар’їнського, Ясинуватського районів: методисти МС, які відповідають за дошкільну освіту, початкову освіту, предмети освітньої галузі «Здоров’я та фізична культура», психологічну службу, роботу зі здоров’язбереження, з обдарованими; керівники МО дошкільної освіти, початкової освіти, учителів основ здоров’я, фізичної культури, захисту Вітчизни, психологічної служби; керівників базових ДНЗ, ЗОШ – Шкіл сприяння здоров’ю; педагоги різного фаху, які опікуються питаннями розвитку обдарованості; вихователі-методисти. Відкрила пленарне засідання Поуль В.С., завідувач кафедри дошкільної, початкової освіти та розвитку особистості Донецького облІППО, кандидат психологічних наук.

     З вітальним словом звернулися до учасників заходу господарі: Безручко Н.В., в.о начальника відділу освіти Покровської міської ради; Воротинцева Л.І., директор Покровського навчально-виховного комплексу Покровської міської ради. Під час пленарного засідання з доповідями вступили: Поуль В. С., завідувач кафедри дошкільної, початкової освіти та розвитку особистості Донецького облІППО, кандидат психологічних наук, яка ознайомила з презентацією своєї доповіді на тему: «Науково-методичний супровід розвитку особистості в освітньому просторі: від інноваційних до якісних змін»; Заріцький О. О., завідувач відділу соціально-психологічного супроводу розвитку особистості Донецького облІППО, розповів про психолого-педагогічний супровід: якісну комплексну безперервну підтримку суб’єктів освітнього процесу; Малєєв Д. В., завідувач відділу організаційно-методичного супроводу розвитку обдарованості Донецького облІППО. Тема доповіді: «Психолого-педагогічні умови проектування особистісно розвивальних програм для обдарованих учнів».

      Після пленарного засідання відбулася активна взаємодія в межах роботи 6 секцій.

    Родзинкою заходу стали психологічні воркшопи на початку роботи кожної секції, у яких практичні психологи Покровського НВК, багатопрофільної гімназії, ЗОШ № 2, 9, 12, 14, 15 та ДНЗ № 2, 8, 51, 55 м. Покровська презентували досвід роботи щодо підвищення стресостійкості учасників навчально-виховного процесу засобами арт-терапії. Через розвивальні ігри в піску та ігри з конструктором «ЛЕГО», роботу з кольоровою сіллю, малювання під супровід музики, релаксаційні хвилинки та створення мандал педагоги удосконалювали навички психологічного самовідновлення, вчилися саморегуляції та гармонізації власних психофізичних станів.
    Запропоновані техніки та прийоми педагоги зможуть використовувати не тільки для покращення власного емоційного стану, але й у професійній діяльності з дітьми.
        Під керівництвом Стягунової О.О., завідувача відділу дошкільної освіти Донецького облІППО, кандидата педагогічних наук, працювала секція № 1. «Інноваційна діяльність педагога ДНЗ як засіб підвищення якості дошкільної освіти». Метою роботи секції було: висвітлити досвід діяльності педагога дошкільного навчального закладу як засобу підвищення якості дошкільної освіти.

         Методисти МК, які відповідають за початкову школу, керівники ШМО, учителі початкових класів навчально-виховних закладів області, працювали в секції № 2 «Творчий підхід учителя початкової школи до організації уроку» під керівництвом: Капінус Н. О., завідувача відділу початкової освіти Донецького облІППО.


      У межах заходу працювала секція №3 для освітян, які опікуються питаннями розвитку обдарованості, «Психолого-педагогічний супровід розвитку та самоактуалізації інтелектуально обдарованої молоді: досвід, проблеми, перспективи. Презентація матеріалів досвіду». 
Метою роботи секції було: презентувати досвід роботи педагогів області з питання творчого підходу учителя початкової школи до організації уроку; надати методичні рекомендації щодо творчого підходу до складання календарного планування. З досвідом своєї роботи з цієї теми поділилися Зінчук В.В., практичний психолог Покровської ЗОШ № 9; Антонова В.М., практичний психолог Покровської ЗОШ № 15; Локошко Л. А., учитель початкових класів Селидівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2; Паустовська Н.О., учитель початкових класів ЗОШ І-ІІ ступенів № 17 Димитровської міської ради; Гуніна Л. М., учитель початкових класів Донської ЗОШ І-ІІІ ступенів Волноваської районної ради; Хохлова Л.В., учитель початкових класів Покровського НВК; Шаргородська С.І., учитель початкових класів Новогродівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 10 імені Тараса Шевченка; Ковальова С. М., учитель початкових класів Новоекономічної ЗОШ І-ІІІ ступенів Покровської районної ради; Мірошниченко Н.В., учитель початкових класів Водянської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 11 Добропільської міської ради; Узбек Г. М., учитель початкових класів Донської ЗОШ І- ІІІ ступенів Волноваської районної ради; Бочарова С.В., учитель початкових класів Донської ЗОШ І-ІІІ ступенів Волноваської районної ради; Капінус Н. О., завідувач відділу початкової освіти Донецького облІППО.
        Про впровадження інноваційних технологій у процес фізичного виховання учнів ішлося в роботі ІV секції, яку очолив Качан О.А.,завідувач відділу фізичної культури і спортивно-масової роботи Донецького облІППО. Метою роботи секції було: удосконалення науково-методичного та організаційного супроводу системи виявлення, розвитку і підтримки дітей і молоді, обдарованої молоді засобами інноваційних технологій в процесі фізкультурно-оздоровчої роботи в освітньому просторі України.

Керівником секції № 5 була Спірке О. А., методист відділу методичного забезпечення оздоровчої функції освіти. Напрям секції: «Організація роботи з предмета «Основи здоров’я»: досвід, інновації, перспективи».Метою секції було презентувати ефективні інноваційні механізми та технології підвищення якості навчання предмета «Основи здоров’я» та безпеки життєдіяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів в освітньому просторі України.



Під керівництвом Поуль В.С. учасники секції № 6 обговорювали проблеми
і психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів системи освіти з питань здоров’язбереження. Мета роботи секції: удосконалення науково-методичного супроводу, розвитку і підтримки Шкіл сприяння здоров’ю. 








Немає коментарів:

Дописати коментар